måndag 18 februari 2013

God mörgen


Dricker det sista av chokladmjölken från frukostflingorna. Mmm man startar en härlig dag med en gofrulle med BLAND ANNAT chokladflingor. Men också lite macka och te för att "hålla igång". Jag sitter med fjärilar i magen, lite smånervis. Denna känsla börjar kännas allt mer och mer som min "standardkänsla" ?? Är mina känslor på helt neutralt så är det ändå alltid någon fjäril i magen som kittlar och oroar mig........ Analyserar känslor mer en annan gång. Pallar ej nu.

Nej anledningen till nERvOSiTeTeN är att jag idag för första gången ska jobba dubbelpass! Ja, jag ska ju jobba för första gången på några dagar efter att ha varit sjuk men ska jobba först lunchpass, sen har jag en timmes paus, SEN ska jag tillbaka till jobb och jobba middag till stängning! Är såklart orolig för att första passet ska gå kasst så att jag är ett mentalt vrak lagom till mitt nästa pass börjar igen. Men jag ska försöka lugna ner mig litta, take a chillpill, och hoppas att jag jobbar med hon snälla tjejen som är så snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar