lördag 9 februari 2013

Meanwhile at the library...


Nämen seeeee vem som hittade tillbaka till biblioteket!! Ja, Celia ligger ju just nu och tar en liten powernap (och ska väckas om 4 minuter) och jag sitter och letar nya roomies som jag kan bo med från och med mars. Och förresten- GRÖNT LJUS PÅ EN LÄGENHET!! Flyttar på tisdag och blir kvar där i tre veckor. Sen packar jag ihop mina saker igen och flyttar. Men lugnt, jag är van vid att packa ihop mig :):):):)

Går ej att beskriva den känslan av home jag fick av att kliva in i bibblan! För en som praktiskt taget levde på bibblan under gymnasiet och var på förnamns-nivå med de anställda så känns det mysigt att komma tillbaka till en miljö där alla är tysta med näsorna i böckerna. Och här sitter jag och har näsan i ingen bok alls! Men härligt ändå! Nu ska Celia väckas. Och ikväll håller vi tummarna för en roligt kväll. Ska först ut och äta (varm!!) måltid och sen finna folk som kan bjussa på en bärs. Eller fem. Sweet life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar