torsdag 7 februari 2013

Egnaste sängkläder


Härlig morgon till er alla där ute. Eftersom jag inte har ett eget boende ännu så bor jag för tillfället hos halvsyster Celia. Hon är bäst och har förberett så fint och hjälper mig fixat allt. Hon är bäzzzt :):):):):):) En sak jag tog med mig hemifrån var mina sängkläder. Kanske onödigt för man KAN ju köpa här men jag ville ha något familjärt hemifrån och då var detta bästa (och mysigaste) alternativet. Och har fortfarande en svag doft av mitt rum.

Så till helgen ska jag flytta ifrån halvsyster och istället flytta till en annan del av stan och där ka jag bo i en månad. Har insett att det kanske kommer bli lite "flytta hit, flytta dit" och sådär men hänh med så gott det går så gör jag resten. Och nu ska jag attackera London dag 2 och fortsätta dela ut CV och eftersom solen är ute kan vi hoppas på varma temperaturer så att man kanske kan finna någon park att belägra sig på? Förmodligen inte men solens strålar skadar aldrig.

Nu frulleeee. Åh jag kommer, frukostflingor som ser så jäkla goda ut, jag kommer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar