fredag 15 februari 2013

Årets fynd

Jag är medveten om att det vara gått 2.5 månad av det nya året. Men jag vågar nog påstå att jag gjort årets fynd. För se vad jag hittade när jag efter jobb i onsdags, när jag bara gick och gick för att vänta på att Celia skulle sluta på jobb.


ALLTSÅ ÅH HERRE MIN JÄKLA GUD!!! För er som inte förstår, låt mig förklara. Chipotle är en snabbmatskedja som man enklast kan förklara som "Subway" fast på mexikanska. Istället för Subways mackor så erbjuder Chipotle allt från tacos, burritos, tacosallader, tacobowl med mera, helt efter din egen önskan. (Yours truly, sponsrat inlägg)

Denna kedja fann vi då i USA. När jag och alla aupair- homies behövde bakiskäk vad det alltid Chipotle. Under reseseptember blev Chipotle den mest välbesökta restaurangen och jag ljuger inte nr jag säger att vi åt det till frukost vid tillfällen.

Och nu vet jag även att den finns här i London. Måste. Äta. Chipotle. NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar