tisdag 12 februari 2013

Honey I'm hoooome

WWOOOOOHHHHHOOOOOOO!!!!!! Utropstecken utropstecken glädjetjut glädjeskutt utropstecken.


Vad ni ser på bilden är en styck Johanna i ett stycke nytt rum i ett stycke ny lägenhet! Waddap!! Fattarni?! Mitt rum <3  Sköna sängen <3 Läget <3 Fina golven <3 Stora teven <3 Moderna köket <3 Fräscha badrummet <3 Sköna soffor <3 Öppen planyta <3 Alltså det finns så mycket jag gillar här! Kanske gått in i lite hybris mode men fasen vad gött det är nu. Vill inte ens tänka på att jag bara ska bo här i tre veckor utan ska istället njuuta av tiden till absolut max.

Så imorse stängde jag igen den tunga resväskan hos halvsyster, satte mig på tuben och åkte till min nya location. Nu är det hög tid att packa upp mina kläder och lägga dem fint i garderob/byrå, bädda om sängen med mera. Ska fixa min Internetbank, åka och handla och sen ska jag se på Celeste And Jesse Forever igen. Toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar