onsdag 27 februari 2013

For realz

Uppdatering på hur läget är:
Jobb: Går bra! Hade kunnat jobba fler timmar dock. Paus efter 4 timmar? Pfft kom igen.
Ekonomi: Vi ska inte gå in på det mer än att hyran är betald.
Boende: Existerar!! Woop woop jag har någonstans att bo, tack och Gudars lov


Dagen har varit hypereffektiv tills jag kom hem från boende nr 2. Tog en dusch och hela tempot slöades ner rejält. Det var som att allting var i sirap och hjärnan var som mos. Tänkte det där vanliga att "äääh det är väl inte så viktigt. Jag gör det IMORGON!" Men kom sedan underfund med att om jag tänkt att jag ska göra det ikväll finns det nog en anledning till det. En anledning som jag inte riktigt kan komma på nu med moshjärnan. Men väskan är packad för andra omgången, nya sängkläderna tvättade och redo för en fortsatt fullspäckad veckan. Men det är såhär jag gillar att ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar