måndag 25 februari 2013

Otydlig

Okej inser att jag är lite otydlig vad gäller hela boendesituationen. Nu ska jag förklara:

Jag har då hittat en lägenhet med ett rum jag ska hyra. Läget är svinbra, hyran är inom min budget men ändå rätt dyr. Tunnelbana stenkast från lägenheten, buss som stannar precis utanför, skitchill område, fin och fräsch lägenhet. Så jag ska flytta in dit i veckan. Så har alltså betalt boende för två platser samtidigt nu.

Och ska flytta till mitt nya samtidigt som jag jobbar. Samtidigt som jag måste till banken och föra över pengar som ska till höger och vänster och hit och dit. Jag har skrivit en anteckning på min telefon över varje steg jag ska ta imorgon. "gå hit, gör så, banken öppnar klockan 9, ta ut såhär mycket pengar, skicka dit, ta tunnelbana dit". Och min vecka ser ut såhär:

Tisdag: Upp tidigt, hinna till banken innan jobb. Jobba hela dagen och hela kvällen
Onsdag: Jobba från förmiddag till 17. Åka till lägenhet jag bor i nu, hämta packad resväska, flytta över saker till nya lägenheten. Åka tillbaka till "gamla" lägenheten och sova.

Torsdag: Jobba förmiddag till 17. Åka till "gamla lägenhet" hämta nypackad resväska och åka till nya lägenhet. Förhoppningsvis har jag fått över alls tills dess och kan spendera min första natt i min nya lägenhet.

This is gonna be aaaaawesoooome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar