söndag 17 februari 2013

Ah livet som lat nyarbetare

God söndagkväll kära peeps! Har precis torkat den sista tåren efter att ha sett på en dokumentär om självaste Beyoncé. Lustigt, jag skriver ett inlägg om hur jag grinar till hennes låtar och hur c00l hon är, sen bara RÅKAR jag, av ren oLYcKsHÄnDeLSe, se att hon precis släppt en liten dokumentär med backstage klipp och sådär. Åååååhhh som jag grät.

Känns renande iallafall. Imorgon är jag inte sjuk mer utan då ska jag jobba hela dagen och jobba hela veckan. Sen kommer familjen till London och turistar och då ska jag ju givetvis spendera tid med dem. Så trevligt! Jag ska gå och rota igenom mitt skafferi för att se om det finns något jag kan äta till middag. Eller egentligen pallar jag inte laga mat så det kanske bara blir lite glass till middag eller, om jag känner mig extra flitig, springa till affären 100 meter bort och köpa en pizza. Seeeeeeeees.

Minns att jag hade långt hår en gång. Det var en härlig tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar