onsdag 1 maj 2013

En valborg i London

Varför sitter jag vid datorn nu? Inbillar mig kanske att jag behöver "varva ner" efter dagens äventyr och händelser. Mötte upp Therese och handlade godpicknick på Tesco's för att sedan, helt enligt planer, sitta i en park tills det blev kallt och bara vara. Sällskapades av min nyinköpta högtalare till min iPod så good news till alla- nu kan ALLA njuta av min musik. För den är bäst. Tips.

Ok. Så vi satt som sagt där innan vi tog tunnelbanan till nästa äventyr och gick på stand up comedy! Med Magnus Betnér! Ni vet han svenska komikern? Tyvärr var det inte han som var roligast, allra längst ifrån roligast man kan komma......, men det var 4 andra akter som var bra och nu kan jag inte sluta citera dem i mitt huvud. Ingen kommer veta vad jag pratar om imorgon på jobbet när jag plötsligt utbrister "you don't know what you're doin'?! THEN SELF SERVICE CHECK-OUT ISN'T FOR YOU!!"

Hahahahhhahahahhaa. LOL och sånt. Stannade kvar på stället ett tag och spelade lite.... vad tusan heter det, bord- fotboll? Nej kommer inte på det nu. Men ni vet vad jag menar va. Många 1-pundsmynt gick där men det var det värt för jag gjorde TVÅ mål.

Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar