torsdag 2 maj 2013

Lite skriverier

- Visste ni att: fruktståndet mitt emot oss säljer världens jäkla godaste jordgubbar. 1.50 pund för en stor box. Köpte med mig 2 stycken hem för dagens drickspengar och har bara några få kvar nu. WAAAAAAH sommarkänslor!

- Jag ska TRÄFFA SARA OCH DANIELLA PÅ LÖRDAG!! Ojojoj så kul detta ska bli. Har liksom glömt att se fram emot detta då jag varit så fokuserad på att tänka på hur gosigt det ska bli att krama familjen. Men härreguuuu, jag ska ju få omfamna 2 av mina bästa vänner som jag inte sett på väldigt länge!

- Madagascar 3 är den bästa av de tre. Sitter alltid i sängen och skrattar högt för mig själv åt vissa scener LOL lol LOL lol lol >.<

- Kan 0 av Bruce Springsteen- texterna och är så djupt besviken på mig själv. Det bästa med att vara på konsert är ju att vråla högt till alla låtar?! Nu eller aldrig, det enda jag får lyssna på på flyget är The Boss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar