onsdag 22 maj 2013

Lite förtydligande kanske

Jag har själv inte riktigt koll på vad som händer i livet just nu. Att försöka planera saker, så går det inte som man vill så man får börja tänka om, börja om från början och ge sig på ett nytt problem.

Så jag ska alltså flytta hem. Och bara detta beslut var svårt!! Tycker sÅ himla mycket om London och jag känner hur mitt hjärta brister när jag tänker "tänk om jag aldrig träffar mina jobbkompisar mer? Någonsin? Never!?" Mina dagar på jobbet är räknade (nästa torsdag är sista dagen!!) och dagen efter kommer Sara hit. Sara och jag bor i mitt rum under dagarna hon är här och hon flyger hem den 4 juni. Förhoppningsvis kan jag också flyga hem 4 juni men detta beror på om jag hittar någon som kan ta mitt rum. Än så länge har en tjej redan backat undan och jag får se om det går vägen denna gång. Tjejen jag pratat med kommer till London i veckan och vill gärna se rummet, vilket ju är fine, jag måste bara städa det först, hehe.

Nu måste jag väl bara börja "stänga ner" mitt liv här? Måste se hur det blir med mitt bankkonto och min telefon. Och vart skickas min sista lön in om man måste stänga ner mitt engelska bankkonto?

Som min pappa sa (när han i sin tur citerade en film, som i sin tur kanske citerade någon annan?) så "kommer allt vara bra i slutet. Och är det inte bra, så är det inte slut än" Typ så. Halvtaskig svensk översättning men ni hajar vad jag menar va? Så, ska försöka slappna av, allt ordnar sig till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar