måndag 13 maj 2013

Rubrikslösa inlägg

Jag kan inte räkna hur många gånger jag och de gamla aupair-tjejerna beklagat oss över att i-n-g-e-n där hemma fattade hur viktigt det var med Skype. Hade man sagt en tid, så gällde den tiden! "Det är det närmaste vi kommer till en fikaträff med dem" sa vi. "Och man iggar bara inte en fika!!" Och ikväll var jag den som iggade stackars Sara på Skype för att jag var ute lite för länge med Celia och glömde tiden lite. 

Men Sara var inte arg och vi hann prata lite innan hon skulle zzzzzåva. Jag och Celia hade det bra också, åt pad thai till middag och smög i oss varsin kaka till måndagsefterrätt. Så nu är magen mättad, jag ska glida in i pyjamasshortsen nu och försöka slappna av och påminna mig själv att allt ordnar sig. Det löser sig till slut och även om det inte blir som man tänkt sig så kan det bli bra ändå.


Spana in nyshortsen då va. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar