onsdag 22 maj 2013

Som sagt... planera...... Varför?

Ja men det var ju tusiken vilken kungilung dag jag hade igår då. Tog ju snällt över ett pass från en kille men när sedan en annan ringde och var sjuk, och chefen ser på mig som att "du har inte riktigt ett val, vi behöver någon ikväll".... Ja, jag var väl måttligt road. Så istället för att sluta fem fick jag minsann och dar stanna kvar. Mamma ringde mig i på min lunchpaus och uppmuntrade mig men när pappa sen ringde två sekunder innan jag började så blev det lite av ett psykbryt. Dåliga samvetet att inte kunna gratta Sofia hemma som fyllde på för ett par dagar sedan och ågesten av att inte kunna göra allt och vara överallt samtidigt blev lite mycket. Men tiden tickade som vanligt och sen var jobbpasset slut. Dricks på 10 pund var hjälpte lite som plåster på såren.

Men IDAG ÄR JAG LEDIG! Och på bra humör. Ville bara tillägna en liten del åt att klaga lite men sen nu i efterhand så, så farligt var det ju inte. Fick ju vara med mina bästa jobbkompisar och fick in lite extra pengar som kan vara bra att ha när jag får besök.......

För aaah-maaa-gaaaad, Sara kommer till London!!! Jag har ju varit så upptagen med ett någorlunda liv att jag inte hunnit berätta om mitt besök!! Att Sara ska komma hit och vi ska vara i London tillsammans!! Jag har redan börjat på en lista av allt jag ska dra med henne på- restauranger, barer, fina områden, shoppingställen, fyra dagar kommer bara inte vara tillräckligt!


ÅH min Sara! Som jag givetvis delar med andra men denna tjej är speciell! Tänk vad USA varit utan henne....? (och resten av gänget för den delen *hjäääärta*)



1 kommentar:

  1. oh älskade Johanna!! Om bara en vecka ses vi nu! :D läääääängtar <3

    SvaraRadera