måndag 13 maj 2013

Klappa stackars öronen


Och idag sportar jag en jeanskrage! Det är ju då en jeanstop under men endast kragen som kikar fram. Så nu vet ni. Gråååggh då denna dag blev inte riktigt vad jag tänkt. Det blev en sån dag där allt rasade lite och det sprack lite på sina ställen och allt kändes så himla *hopplöst* i en liten stund. Sen blev det bättre, för så brukar det bli.

Ska snart iväg och möta upp Celia som jag inte träffat på cirkus hundra år!! Märkligt att vi bor i samma stad en ändå kan kännas så långt ifrån varandra. Men ikväll ska vi ha en snabb catch-up och eftersom det är fint väder tänkte jag att jag skulle gå till vår mötesplats, istället för att gömma sig under marken i tunnelbanan. Så på med hörlurara och knata iväg. Mina nya hörlurar är inte alls så bra som jag trodde och min hörsel känns lite nedsatt, allt låter liksom så himla långt borta. Hoppas det blir ok snart? Har vilat öronen idag och läst massa i boken istället och haft musiken lite tystare. Denna låt går om och om igen:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar