lördag 18 maj 2013

Blodkungen


Se så härligt! Att vakna till detta! Looool nej vaknade inte av näsblod, vaknade av att en tjej från jobbet ringde och berättade att hon hade halsfluss, "hade jag någons nummer så hon kunde höra av sig?" Klart att jag hade det, och hon hörde av sig till den ansvariga som jobbar idag. Som bad henne komma in iallafall. Ooooh det kommer vara dålig stämning från första minut idag.....

Okej så 18 maj idag. Maj snart borta, EUROVISION IDAG?! Och jag missar det, igen. Till skillnad från de senare åren så känns det som att jag verkligen vill se denna gång för att det 1) Det är ju i Malmö, my hoods och 2) vill se hur det kommer bli md programledarna? Alltid sitter man annars där och skäms åt dem när de drar skämt på knackelig engelska.... Hur ska det blir i år?! Hur? Huur?? Huuuuuur?!

Nu har jag inget mer att tillägga annat än att jag måste sluta sega mig på morgonen. Hej svej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar