torsdag 23 maj 2013

Snälla rara nalle


Här sitter jag framför Macen med min Londonnalle som sällskap och klappar mig på mjuka magen. Har precis kommit hem från bio (där jag alltså smällt i mig biogodis i härlig anda) och sett The Great Gatsby. Bra film!!! Satt helt i trans, som under en förtrollning och följde storyn. Tyckte det var himla bra och man (jag) blev himla fängslad. Det första jag gör när jag kommer hem är att googla upp och se vad "andra" har tyckt om filmen? Majoriteten på en hemsida gav den dåligt betyg.... Men är *sTarK* och står fast vid min åsikt-- bra film!

Hann inte bara med bio idag utan mötte upp två jobbkompisar i Camden, käkade billig kinamat och satt och pratade bort hela eftermiddagen. 1/3 av oss skulle jobba i eftermiddag men vi resterande 2/3 drog till Brick Lane och dog omkring i diverse butiker. Bland annat en där de sålde uuuurfina klänningar i vackert chiffongtyg. Tänkte att jag kanske borde köpa en för att ha på framtida bal. En tanke som följt mig hela kvällen.... Speciellt nu när jag sett massa vackra klänningar på film! Aja jag vet inte, kanske bara är en sån idé som funkar i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar