torsdag 2 maj 2013

Kvällen innan Dagen D

Haaa-haa-haa hur många gånger har jag inte använt uttrycket Dagen D? ALLT är Dagen D. Dagen det var ett prov, första dagen på jobb, dagen man skulle ha ett viktigt möte (eller nått?????) Denan gång är dock Dagen D i positiv mening för imorgon åker jag ju till Sverige!! Kan ni ha missat detta?! Känns som det är det enda jag skrivit om, när jag väl delat med mig av mina tankar i två meningar på ett tråkigt inlägg....

Såja, ska sluta trycka ner mig själv nu. Packningen var ju rätt snabb att få ihop. Trodde jag skulle ha en total break down, och förberedde mig på tårar och skrik från min sida, när jag skulle skriva ut mina flygbiljetter men det gick ju någorlunda smärtfritt! Och fick hämtat mina tågbiljetter också så nu har paniken för imorgon släppt. Jag ska ju ta tåg till flygplatsen och var lite nervis för har ju aldrig varit på denna tågstation förut? Hur ser det ut? Kommer jag hitta tåget? Vart får jag tag i min biljett? Men som sagt, åkte dit efter jobb, fick biljetten, kollade runt lite och lilla knuten i magen har släppt lite.

Annars så... Ja. Livet rullar liksom på. Blev varm i hjärtat när jag fick hejdå-pussar och kramar från alla på jobb och när de ropade att "vi kommer sakna dig" så kändes det som att mitt hjärta har en speciell plats för denna dysfuntionella familj jag kallar arbetskollegor :'---)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar