fredag 24 maj 2013

Härliga härliga chillsyssla


Åååååååhhhhhh bästa jag vet!! Ligger i sängen, surfar ny musik på Spotify och spanar in andras liv via Instragram. Och när jag kollat igenom alla bilder flera varv så går jag över till 9Gag och skrattar högt åt roliga bilder är. LOL LOL LOL LOL.

Borde däremot svira om till vardagskläder och utfärda några ärenden. Det ska promeneras bort till Brick Lane och hämta en tröja som Aida la undan när vi var där i onsdags. Sen in till stan och leta upp Victoria's Secret och spana efter något som Erik vill ha. Eeeh alltså, Eriks flickvän vill ha, menar jag ju då såklart. 

Holy shit, kom ärligt talat inte på förrän NU att det var fredag?! Helt tapat känsla för veckodag och helg vet jag inte end vad det är. En lördag kan lika gärna vra en tisdag. Annat var det under skoltid när man hade s-t-e-n-k-o-l-l på vilken dag det var. Och man lät sig aldrig glömma att det var fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar