onsdag 29 maj 2013

Jag finns ju knappt längre


Jag kan inte ens minnas senast jag satt ner och skrev till er?????? Vet att jag ber om ursäkt så himla mycket till er för att jag inte skriver så ofta eller så roliga saker, men sanningen är den att jag skriver mest för mig själv! För att jag längre fram ska kunna använda bloggen som en tidsmaskin och se tillbaka på vad jag gjort. Men jag kan iallafall skriva och ska för alltid minnas tillbaka till denna helg för den var bland det roligaste någonsin!

Så var ju ledig hela lördagen, träffade kompisar, gjorde roliga saker, mötte upp fler kompisar, gjorde mer roliga saker, sov för lite och jobbade på söndagen. Alla från jobb umgicks sedan och gjorde mer roliga saker och ja ni hör ju! Bara roligt! Nu har jag i och för sig typ etthunda saker att göra innan Starsky kommer på fredag. Var ju inte hemma på hela helgen och kom hem första gången sent på måndagskväll. Gjorde ej mycket så förutom att ta igen sömn.

Och min sista jobbdag imorgon! Aaaaaahhh paniken. Det här med graduation goggles- det finns! När man vet att något kommer ta slut snart så älskar man typ allt! Gör alla skitsysslor på jobb nu bara för att "men det här kommer vara sista gången jag gör detta NÅGONSIN!!" På detta sätt skapar jag en sån jäkla press kring att allt är sista gången. Imorgon kommer bli ett anti-klimax när jag står där, stängt restaurangen för sista gången, något jag sett fram emot men ändå kommer sakna och.... jaha? Vad nu? Inga fyrverkerier, inga ballonger? Allt känns som vanligt. Invecklat och övertänkt.

Men nu måste jag, som vanligt, skynda mig så att jag inte blir sen till dagens äventyr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar