torsdag 9 maj 2013

Denna fusklediga dag


Moooorning darlings. Allt bra ellor? Klockan är inte ens nio i detta lilla land och man kan väl säga att jag är ledig idag. Jag börjar inte jobba förrän klockan 17! Eeeeh? Vet knappt vad jag ska göra med mig själv. Hur underhåller man sig själv en hel dag? Än så länge har jag 1) läsa min bok äntligen! och 2) duscha detta flotta hår på min skalle. Det är allt. Måste alltså komma på fler saker!!

Imorse vaknar jag av att finska flat mate inte kan få upp låset på dörren. Detta har hänt innan och det hela slutade med att hon fick hoppa ut genom fönstret medan hon låste upp åt mig utifrån. Denna gång gick hon och knackade på min dörr och sa försiktigt "Johanna,................ the door. It's happened again". Fast innan jag hann reagera kom de andra tjejerna och de fick upp dörren. Slutet gott, allting gott i detta door drama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar