torsdag 9 maj 2013

Det här är Therese


Hon är också från det svenska riket och vi har blivit vänner här i London. Hon bor tillsammans med mina gamla klasskompisar (som också bor här i London OBS flyttade ej hit samtidigt!) och vi har då liksom "funnit" varandra, jag och Therese. Hon kom hit ikväll och jag gav henne en guidad tur av min lya. Vi drack gott rosevin som båda blivit kära i och sen sprang vi och köpte lite nattamat från kebabkiosken som egentligen stängt 10 minuter innan vi kom dit. Men vi fick vår mat och de slängde med lite extra pommes. Sånt blir man ju glad av.

Nu är klockan halv ett och jag har precis drabbats av någon slags rastlöshet. Fast egentligen borde jag ju sova? Njaae när man börjar klockan 17 så känns det som att jag kan ju gå och lägga mig när tusan jag vill? Har ju hela dagen på mig att göra absolut ingenting. Jo men visst ja, ska ju skriva om min Sverige-trip imorgon. Wooh så trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar