söndag 12 maj 2013

Det är inte ofta jag skriver "så här såg jag ut idag" men..... Så här såg jag ut idag.


Idag när jag och Therese *gjorde* Brick Lane. Vi möttes upp och var först på det stora biblioteket mitt emot mig för att äta frukost. HAHAHAHAHA alltså jag och bibliotek, jag skrattar fortfarande över den sjuka kärlek jag känner för bibliotek. Det kommer alltid vara vi.

Så vi åt frukost där först, tryckte i oss massa tveksamt goda pannkakor innan vi knatade bort till Brick Lane. Och där var festen igång. Det första vi gör är att gå in på en av alla matmarknader och "ska bara smaka lite" på exakt allt. En kycklingbit här, en vårrulle där, en bit pasta någon annanstans. En box med mat var det ju ingen tvekan om och till slut köpte jag en box med marokkansk (stavning?) mat- couscous med lamm- och kycklinggryta. Heaven.

Efter måltiden såg vi massa fina kläder i butiker och unnade oss själva lite nytt. Outfitbilder kommer sen. Haa-haa skoja det gör det inte men ni lär se plaggen snart pga att det kommer bli nya favvisar. Satte oss på ett café och gömde oss från regnet för att sedan följa med Therese hem och spendera kvällen där och äntligrn träffa Roxanna!! Roxanna gick jag i samma högstadieklass som och hon bo ju också här i London (tillsammans med Therese) och ikväll hängde vi alla tre.

En alldeles ypperligt bra dag som ni ju hör. Fast nu är det nog dags att läsa i lite min bok som jag är fast i. Waaaaahh älskar när jag läser böcker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar