tisdag 30 april 2013

To live is such a heavenly way to spend your life


Dääääär sitter hon ja. Med de attributen som kännetecknar henne mest- tekopp, pyjamas, hörlurar. Och ett leende på läpparna :--------------)

Alldeles ljuvligt att vara ledig idag. Jag ska vara ärlig, egentligen skulle jag jobbat ikväll. Men jag tyckte ändå att jag jobbat tillräckligt och förtjänat att åtminstone fråga om någon ville ta mitt pass ikväll. Och det ville någon! Tack du. Så nu kan jag vara ledig hela dagen och "fira" det här med valborg. Fast allt jag vill är att försöka återskapa kaoset i Lund fast här i London och kanske i lite mindre skala och kanske inte lika mycket fulla ungdomar överallt. Men jag har planerat med Terese och vi ska iallafall bestämma en plats i gräset, slå ner våra bakdelar där med mat och dryck och musik (?) och sen får alla som vill sluta upp med oss.

Syrran nere i Australien är ju i full gång med sitt valborgsfirande ser jag. Med kvalborg och finalborg och allt vad de heter. Och verkar som om de har typ samma väder som oss, jag ska ju också springa in och byta om till min bikini nu......... Och hämta min keps för att inte bränna ansiktet................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar