fredag 5 april 2013

In the bed bug bed


Inte ett endaste plagg hänger på stället. Allt är i resväskan, alternativt tvättmaskinen, alternativt i en hög på byrån. Så vilket kryp-drama vi haft här i detta hushåll. Vi jadaes ju ut igår vid 8.30 då en man kom för att sanera lägenheten. Detta störde jag mig mest på för att jag inte behöver gå upp förrän nio om jag ska jobba, vilket jag då skulle. Att behöva sticka hemifrån 8.30 är ju då lite tråkigt......

Men jag tog med mig nödvändigheter som smink, laptop och tandborste och satte mig på ett café nära jobbet. Köpte frulle där och lattjade på Macen lite innan det var dags att traska till jobb och göra det jag skulle där. Kom hem sent och TACK EN AV MNA FLAT MATES som tog ut mina blöta sängkläder och hängde upp dem på rummet så att jag slapp sova på blöta lakan. Förresten så sov jag i samma kläder jag jobbade. Varför? För att jag inte tvättat min pyjamas och vill inte använda pyjamasen förrän den tvättats bara ifall det skulle vara några bugs på den!! MmmmMmmm tomatsåsdrömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar