måndag 8 april 2013

Sort yourself out



Här sitter jag då va! Charmigt att mina blöta (under)kläder hänger där på display. Så ser det liksom ut här hemma när jag inte har ett torkställ. Och nej, jag ska packa upp mina saker från resväskan, därför jag kan inte använda alla galgar.

Idag har jag en "sort myself out day" som en kollega på jobbet skulle sagt. Jag har saker att ta itu med som jag bara inte skapat tid för och sagt långt ner på prioriteringslistan. Men nu är det inge mer med det! Det tvättas här hemma, skickas mejl, skrivs och uppdateras om livet till vänner och allt som inte känns viktigt fast ändå är det. Det hade ju varit trevligt om jag kunde dammsuga för som ni vet så skapas ju dammråttor här som om de förökar sig udner natten men faktumet är att vi INTE FÅR dammsuga! Vi har städförbud! Efter att saneringskillen var här förra veckan så har vi städförbud så medlet måste verka. Så vi får städa någon dag efter att han varit här.... om två veckor.

Oj liksom, skriver ju sällan inlägg som inlägget under. Gör ju faktiskt väldigt väldigt väldigt sällan det? Men kändes ju faktiskt kul att "skriva av sig" lite! Brukar tycka att det inte riktigt är lönt eftersom jag liksom inte är någon storbloggare med massa inflytande på massa läsare fast den gången skrev jag nog mest för min egen skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar