onsdag 24 april 2013

Hittar balansen


Häähääähääähäähähähähäh nämen aaaalltså koolla vad toooookigt det hära är va!! Apelsinskal i ansiktet sådär, balanserandes på snoken, haaa-haa-haaa. Sicken rolig brud det måste va, va?

Jag är tillbaka ute på balkongen och är så förbaskat kär i läget här. Solen steker rätt varmt här när jag sitter i hörnan och (relativt) vindstilla. Ett riktigt kap med andra ord! Fötterna uppe på stolen, lite apelsin i magen och ska snart ut o "göra stan". PS. Ledig idag.

Och sen var det något snack om en picnick i Hyde Park med massa Londonsvenskar? Den bästa bästa gruppen för alla svenskar som bor eller ska flytta eller bara åka och ha en weekend i London. Alla där kan allt. Så det skrevs om en picnick idag vilket jag precis fått upp ögonen för hur härligt det är. Vänner där hemma, bered er på att ALLTID bli förfrågade "Hallå, picnick idag?"

Morr helvete skapade nyss ett kläd-dilemma för mig själv och kom på att jag hade denna klänning på mig första gången vi hade Londonsvenskar-träff OMG tänk om någon kommer ihåg och ba "men shiet hallå, har du bara EN klänning elleh?" Fan måste jag byta om nu eller hoppas jag på att 1) ingen kommer ihåg eller 2) ingen bryr sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar