måndag 1 april 2013

Sovmorgon för fjärde morgonen

Påskhelg snart förbi och 1 APRIL IDAG. Hänger inte alls med på vart 2013 tar vägen??!?!! Det är liksom april nu, och sen är det maj och då är det Bruce Springsteen i Sthlm, sen är det juni och sen är det sommar och sen är det.....!! Ja vad är det sen?

Påsken i all ära så har jag bara slappat hela helgen. Alltså oj. Snacka om att vrida tillbaka stressklockan till absolut minimum. Har ju givetvis fått helt galen ångest av detta och tyckt att jag är en sopa till människa som inte gör något med min lediga tid!? Men detta har nu åtgärdats, jag har accepterat faktumet att ibland gör man bara ingenting och andra gånger gör man massvis. Det går upp och det precis som så mycket annat.

Nu var det ju inte det jag skulle skriva om! Fnissade lite när Malin skrev om att det var första april och hur man ska luras och busa varandra. När jag och mina syskon var små så var vår favorit att tejpa kranen och tejpa osthyveln. Hahaaha och pappa fick följa med till köket, "pappa ska du inte ta lite vatten? Är du inte törstig?" Så tydligt vad det var som var på väg att hända men snälla pappa satte igång och kranen och blev lika förvånad. Varje gång. Hehehe fool. På senare dar hörde jag om ett bus att sätta plastfolie för toasitsen fast den hade jag int hjärta nog för att genomföra. Tänk vad synd om den personen som skulle få kiss och bajs överallt :(

Bajzhumor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar