lördag 13 april 2013

Ett leende i fyra färger


HAHAHAAHAAHAHAHA innan jag skriver något annat måste jag bara ägna lite tid åt denna finne jag bor i samma lägenhet som. Det är bara små saker hon gör som man bara tänker "haha WTF?! LOL". Som imorse när jag gick in i köket och ser en lapp på diskbänken där hon skrivit till en annan tjej som bor här: 

"Hej S, min kompis råkade äta din pizza när hon var full. Förlåt. Jag köpte en ny pizza och lite sötsaker till dig"

och brevid låg en croissant och ett Kinderägg. HAHAHAAAA jag orkar ju inte!! Kompisen har ju då värmt upp ugnen, tillagat pizzan i sina minuter, ätit den och vår finne har fortfarande inte tänkt att hon inte har köpt någon pizza? Var har hon fått den från?? Och som förlåt- en croissant? Och ett Kinderägg? Hahahhahahahaha.

Åh. Såja. Sovmorgon vare här ja! Sköööönt ju. Och vet ni vad jag gör? Sitter och rensar min iTunes! Raderar låtar som jag aldrig lyssnar på och som bara tar onödig plats. Fyller på med massa ny musik och det känns som att jag vårstädar min iPod. Jaaaa vår vår vår!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar