söndag 28 april 2013

JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kolla vad som är tillbaka i min hand!!! SER NI VAD SOM LÅG PÅ JOBBET OCH VÄNTADE PÅ MIG?! Jag förstår inte hur men jag glömde den där. Jag, som a-l-l-t-i-d lägger iPoden i väskan direkt när jag tar av den och lägger den i väskan. Och har stenkoll på den från sekunden den lämnar väskan, gjorde ett litet undantag. Så himla konstigt att jag inte ens minns att jag tog upp den vid slutet av kvällen? För så måste det ha gått till, jag tog upp den, gick och skulle hämta något och lät den ligga där på den undre hyllan. Mina kollegor fick se en Johannas ögon åter fyllas med liv när Jess sa "jo det är en iPood här, en liten orange?"

Hon drog fram den och frågade "den här?"



Japp. Det är definitivt min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar