torsdag 18 april 2013

Förbereder allt för ett blogginlägg. Glömmer skriva inlägget


Vaknade på ungefär såhär bra humör igår. Tanken var ju att jag skulle skriva om mitt dåliga morgonhumör men det är ju inte förrän en bit in på eftermiddagen på jobbet som jag kommer ihåg "vänta lite här nu, var det inte något jag skulle göra imor...... Just det!" Hehehehehe oops LOL sRy x)

Igår var det alltså onsdag och jag jobbade bara under dagen vilket betydde att jag slutade klockan 17!! Oooohhhh det var inte natt när jag slutade!! Aaaaaahhhh. Det var ju faktiskt i allra högsta grad dagtid när jag slutade- solen sken, gatorna var tomma och parkerna knökfulla. Jag anslöt mig till gruppen "vi som hänger i parken" och njöt av solens strålar på ansiktet. Funderade över hur "livet" kan kännas så absurt med höga toppar och låga dalar. Djupa och poetiska tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar