måndag 1 april 2013

Varför fungerar det iiinteeeee????

Grimaserar i frustration. Vaaaarfööör funkaaaar inte min skiiiivaaaaaaaaa???????!?!?!?!?!!?!?!?!!

Min Coldplay-skiva som jag fick i julklapp som jag sett på ungefär 1000 gånger på min Mac och nu vill den inte spela upp. Varför öppnas iTunes för?! Och inte dvd- spelaren?! Börjar nu tänka att det är 2 skivor och att jag satt in musikskivan men då är ju frågan- VART FAN ÄR DVD-SKIVAN?! Har inte sett på filmen sen jag flyttade till London... tror jag? Och jag minns inte om det var 2 skivor i fodralet när jag fick det, eller var det kanske bara 1? Malin, var det en dvd-skiva och en musik-skiva? Eller visst fick låg det bara 1 skiva i fodralet?

Jag tror mig senast ha sett den hos pappa så pappa snälla gör mig en tjänst, kolla om det ligger en Coldplay-skiva i DVD-spelaren på ovanvåningen? Eller någon annanstans? Oj gud, eller var jag hos mamma innan jag flyttade hit? Varför har jag inget minne längre!!?!?!

Ååååååårefdkqsmandflw jävla skiiiiiiiit!

1 kommentar:

  1. Det var en musikskiva och en DVD-skiva i den!

    SvaraRadera