tisdag 9 april 2013

Skitc00l med peacetecken


Gömmer mig i mitt lilla krypin med Macen bekvämt i knäet och musiken spelandes i lurarna. Förresten, de som lyssnar på Spotify, vet ni att de nu tagit bort det där att man bara kan lyssna på en låt 5 gånger??? Eller är det bara här i UK, det var en reklam mellan låtarna där de sa att det nu är fritt fram att spela låtar flera miljarder gånger om! Glada nyheter för en typ som mig!!!

Vilken tur att jag sitter i mörkret för då kan ni varken se 1) den enorma finnen som bosatt sig rakt under mitt öga och stör i synfältet 2) boken jag satt i fönsterkarmen för att hindra dagsljuset att tränga sig in. Ska man sova i mörker så ska man. 3) Choklad som sitter kvar i mungipan. Och så längtar jag något så vidrigt efter söndag för då är jag ledig och jag har bestämt mig för att shoppa upp hela min lön och sen ha dåligt samvete hela kvällen. Det ska bli härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar