måndag 1 april 2013

Fördelar med att bo själv- man kan äta en hel majsburk direkt ur burken. Härligt att vara vuxen ju!!


.... och så vips har man ätit hela burken som snack efter lunchmackan. Det känns att det är april i luften. Allt känns bara härligt! Solen skiner liiite lite och kanske kan man gå ut och iallafall FÖRSÖKA tänka att det är varmt. Så det ska jag göra. Måste bara vänta på att min tvätt ska bli klar någon gång?

Förresten har vi fått en ny tjej här i lägenheten. Det har funnits ett rum som stått tomt men nu så har det då äntligen ockuperats av en finsk tjej vars namn jag inte minns. Vi fick en dålig start då jag hon i fredags (när hon flyttade in) drog upp min dörr med väldig kraft och hann sätta en halv fot innanför dörren när hon plötsligt hoppar till och säger "OOOH I THOUGHT THIS WAS THE TOILET!!!!" Hon blev ju minst sagt skrämd av att se en tjej sittandes i en säng och ingen toa i rummet. Eller kanske var det faktumet att jag inte borstat håret sen några dagar tidigare och att pyjamasen var lite skitig som skrämde henne mest..... 

Hur som, har knappt sett henne eller någon annan av mina flat mates för den delen på typ hela helgen. Undrar vad de kan ha för sig? Vi snackar ju bara med varandra när vi stöter på varandra i köket, typ. Jag och de två första tjejerna var ute och åt för någon helg sen för att *lÄRa KäNnA VAraNDra* lite så ska nog försöka få ihop något liknande igen så att vi kan bli typ best buddies. Eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar