måndag 1 april 2013

Du stod i dörren och sa "är det här allt du blir så dör jag!" Lillebror bli aldrig som jag.


HAAA-HAAA-HAAA den här bilden påminner mig så mycket om min bror. Det här är en e.x.a.k.t sån min han skulle kunna dra till med. Åh världens längsta lillebror <3

Så jag sitter i samma kläder som jag sov i igår natt, ja och är alldeles genomfrusen. Det här med att tro det är varmt för att det är sol eller att ha mentaliteten att april=vår oavsett vad termometern säger, det är farligt. Det var ju förvisso rätt varmt och härligt när solen sken och det slutade blåsa i en sekund. Men det var ju de ynka sekunderna av alla de sammanlagda minuter= timmar jag var utomhus! Men nu är jag safe här i mitt rum som luktar härligt nytvättat av alla kläder som hänger upp överallt på tork. Samma gäller för sängkläderna som nu är bäddade på plats och inom 10 minuter så ligger jag bland dem, i pyjamas och tror nog jag låter Coldplay- filmen rulla på Macen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar