söndag 30 september 2012

Skriver tråkigt

För det enda jag vill göra nu är att tömma min Polly- påse och slå på en film. Gärna en som jag stet miljarder gånger förut men tycker är så vidunderligt hjärtvärmande. Love Actually kanske?

Min dag idag har varit braaaaa. Första heldagen i City på länge och även om jag var lite ledsen att komma hem från resemånaden så blev jag på lite bättre humör när jag kom på att jag traskade omkring i City bara helt sådär. Sara och Malin hade gått loss på shopping och jag stod abundsjukt på och såg vad de shoppat. Men jag har gjort en deal med mig själv- jag får inte shoppa någonting (okej kanske lite) förrän jag vet vart jag ska ta vägen. Känns liksom dumt att samla på sig massa vintersaker om jag skulle få för mig att flytta till ett land med evig sol? Och sen har jag inte mycket plats i resväskan heller.


Åh stackars systrarna Ahlén som fick en liten omgång verbalt utbrott. Det är klurigt att kommunicera med dem eftersom de inte har telefon så det får bli via Facebook men det är ju inte så lätt att kolla där hela tiden! Har lite dåligt samvete över att jag stod där på Grand Central med blod som KOKADE av vrede eftersom jag stått där och väntat alldeles för länge!!! Men allt blev bra tillslut ju och vi käkade smarrig middag tillsammans. Så var det slut på denna tråkiga text och jag ska se en film som jag kan varenda replik till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar