fredag 28 september 2012

6 timmars tidsskillnad är inget att leka med

Det är med en sorg i hjärtat jag meddelar att jag är tillbaka i CT. Tillbaka i  Höstconnecticut om jag ska vara korrekt. Min reseseptember är över och jag kan inte få huvudet runt vart all tid har tagit vägen. Åkte vi inte nyss?! Men himmelen vad roligt vi haft och jag har över 2.000 bilder som bevis.

Positiva med att vara tillbaka i min egna lya är ju att jag kan blogga ordentligt! Jaaaaa precis vad ni vill ju! Och för att klargöra hur min boendesituation är nu- jag är tillbaka hos (älskade) värdfamiljen men jobbar ej som aupair längre. Nästa steg nu är att se vart vindarna för mig så både ni och jag får tålmodigt vänta och se vart jag landar. Just ju hade jag helst velat landa tillbaka i min kudde. Dudes, min bodyclock är 6 timmar bakom. Och när vi reste hem blev det kanske 2 timmars sömn pga av alla flygbyten and what not.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar