onsdag 12 september 2012

Newport beach- bound

Hej igen alla! Alla 4 mår bra och vi lever loppan här borta. När pratades vi senast vid? Las Vegas va? Jo sen körde vi ju till Grand Canyon och såg allt vackert där, grillade korv med bröd till middag men hade inte riktigt köpt NÅGONTING till vår grill så vi fick snylta lite från våra snälla grannar. Grillade då i totala mörkret, sov i bilen den natten och sen upp och hoppa för att se soluppgången på Grand Canyon.

Efter det satte vi sikte mot San Diego och körde hela söndagen. Checkade in på vårt hotell (som inte hade gratis Internet, därav frånvaro) och gick på SeaWorld på måndagen. Så där var vi hela dagen och satte os spå stranden för att se solnedgången. Himla fint och jag har fallit pladdask för San Diego. Nu har vi dock lämnat San Diego och är nu i Newport Beach och jag, jag skojar inte, det bästa rummet!! Lite dyrare i och för sig och jag får kämpa med att brotta bort ångesten men alltså ni skulle bara se, vi har 2 stora sängar, ett i ett separat sovrum, ett matsalsbord+ stolar, 2 badrum, kyl, micor, gratis frukost på hotellet, boogeyboard, solstol, parasoll, och strandhandduk ingår...... !!!!! Vi låtsats att vi är värda det, hehehe.

Alltsååå jag har så himla mycket att berätta men jag vet inte var jag ska börja. Så jag låter bli. Har över 1.400 bilder från resan hittills, det är ju roligt. Ska snart på upptäcktsfärd och se vad som finns i bortskämda Newport. Hajjj Kaj!

1 kommentar:

  1. jag lovar att berätta när kläderna kommer på, Hugo invigde faktiskt sin första i förrgår, den vita ;)
    Åh blir lite avis hörre du, låter underbart!! du måste lägga upp lite bilder här sen!!! KRAM

    SvaraRadera