söndag 23 september 2012

Maaaaaaaaaaui

Att vi tog oss hit också! Vårt sista stopp för vår resa och jag talar för oss alla när jag säger att vi blivit förälskade i ön. Alisa har ju så tragiskt lämnat oss och åkt tillbaka till Sverige men jag, Sara och Malin reser vidare och når nya höjder! Än så länge har vi kört till regnskogen och stet på helt magiska vattenfall, vi har surfat, gått på luau (en fest med hula hula dans typ och massa god hawaiiansk mat!), vi har hängt på stranden, nakenbadat i havet och njutit av vår lyxiga jacuzzi här på hotellet. Vårt rum nu är den finaste på hela resan!! Den slår till och med vår fina "lägenhet" vi hade i Newport! Vi är 12 timmar bakom Sverige så nu är det lördag kväll och jag ska lägga mig efter en ordentlig heldag Maui style. Imorgon ska vi mot nya äventyr på andra sidan ön till en stad som heter Lahaina.




Heeeeheeeheee undrar när jag ska sluta tycka att min egen webcam är så förbaskat underhållande. Skulle ta lite bilder för att visa c00la kepan och fina blomhalsbandet och blev lite *carried awaaay* så att säga. Phetaste truckerkepsen fick vi efter surflektionen och när jag såg den sögs jag direkt tillbaka till en tid där alla lyssnade på Snook, killarna med mycket häng och vax i håret och alla sjöng "ta av dig din truckerkeps, yesss" Men den tiden är förbi nu och jag ska lägga mina solbruna kinder mot min kudde och nanna ett tag. Ledsen att uppisen här på bloggen blir lite klen men jag fokuserar mest på att HA KUL.T.

1 kommentar:

  1. fan vad sjukt härligt! ska själv resa runt i centralamerika snart, pepp pepp!

    SvaraRadera