fredag 28 september 2012

Nu blir hon nöjd

Förebilder. Mamma had einte varit särskilt nöjd men HAAHAAHAA hon är ju inte här, kom jag på. Fick ändå dåligt samvete och måste nästan dåligt själv över hur jag lyckades bokstavligt talat vända upp och ner på resväskan och dra ut allt i min garderob. Ja okej jag stökade till det för att sedan kunna städa undan det!! Ta och kolla på bilderna istället.




Åh ack och ve vilken röra. Vilket oorganiserat rum! Vilket kaozz!! Hehe nämen titta på färgglada underkläder som ligger där och blottar sig. Tänk om tösen som stökade till det ändå kunde......?




BAM! Där har ni det, min pedantiska sida. Så konkret och tydligt som det bara går här på bild. "Till och med" jag gillar att ha det städat och "till och med" jag förstår ju att man inte kan ha rummet så. Ser du mamma, har jag inte varit duktig? Alisa är du inte stolt? Tog fram dammsugare och diverse rengöringssprejer och putsade och hade mig. Men allt städande var inte för mig.

"Va johanna var är det du säger? Är det någon annan som ska bo i ditt rum? Nämen blir du utknuffad?" Jag är ledsen att informera er att- indeed. Jag blir utkickad *stackars mig* Värdpapis mamma kommer hela vägen från Nya Zealand och ska vara här i 2 veckor så jag tar mitt pikc och pack och flyttar in i rummet brevid. No biggie egentligen och känns ändå rättvist med tanke på att jag ju faktiskt inte jobbar för dem längre. Nu tar jag bara upp plats :):):):):):) 

Kom nyss att tänka på att jag kanske aldrig mer får sova i Sköna Gröna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar