söndag 30 september 2012

Lata söndagar som de ska vara




Ni har här framför er en hemskt lat Johanna. För första morgonen på länge så lät jag alarmet vara av (jo, vi ställde klockan! På semestern!!) och tänkte ge mig själv en liten sovmorgon. Jo tjeeena vad det blev. Först vaknade lilltjejen som vanligt tidigt och jag gick och lämnade henne hos värdföräldrarna. Gick bekvämt och la mig igen för att sedan vakna 5 timmar senare. Så upp och hoppa klocka 12! För himla härligt alltså men också lite ångestblandade känslor.

Har varit aktiv på Skype hela morgonen och hunnit med både den ena och den andra lilla filuren. Och Alisa förlåt att det inte funkade? Det bara hängde sig och jag hörde inte ett ord av vad hon sa :( Hälsade på föräldrar och syskon och har fått min dos av familj tills vidare. Återkommer när mer behövs.

Och vad ska jag göra idag? Jag som tänkte gå in till centrum på lite *ärdenden* men det regnar. Så jag struntar i det. Suttit på Skype ju, ätit min sena frukost och sett på allra färskaste avsnittet av HIMYM. Så mycket kärlek till den serien <3<3<3<3<3 Kanske är det dags att ta på sig kläder så att värdföräldrarna inte tror att man är TOTALT slappe men så visar det sig att de ska ut och gå nu. Så jag är hemma själv. Lika bra att ha pyjamas ett tag till då ju!! Men måste byta om tills de kommer tillbaka. Annars är det kata-strof. 

Härlig nedräkning till födelsedag också! 2 dagar kvar, tagga tagga tagga. Jag skulle nog erkänna mig själv som en av dem som älskar att fylla år. Kom igen, man har en dag på hela året där man får lite extra uppmärksamhet och de som säger att de inte gillar sin födelsedag ljuger. För alla älskar att få känna sig lite mer speciell än de andra en dag om året. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar