lördag 28 januari 2012

tell me when you hear my silence

När jag väl börjar fota med min kamera går jag verkligen loss och fotar allt möjligt strunt. Även om det inte är en särskilt avancerad kamera med massa inställningar och sånt så tycker jag ändå om att experimentera lite. Vad händer om jag trycker på den här knappen? Hur skulle det se ut om jag fotar härifrån? Ni ser själva:


Gjorde världens 180- graders vändning och bytte snabbt om från myskläder till okej-att-visa-sig-bland-folk-kläder. Och var tvungen att fota det

Blev klar lite innan min skjuts kom och beslöt mig för att döda tid genom att ta lite foton. Och fota migsjälv i alla världshistoriens poser

Imorse när jag bäddat min säng med nya sängkläder och städat undan så fint kände jag att jag måste dela med mig av stunden. Såhär såg det stunden ut

Såhär ser det ut när man ställer kameran på dörren och kör igång självutlösare

Och en outfit-bild. Leoparsbyxor och mjuk och fin top- båda från H&M. Testade en ny effekt men tror inte det är meningen att det skulle se ut såhär. Ändå något.

Dags att vika tvätt och kolla på Lejonkungen samtidigt. SUCCESSFULL MULTI-TASKING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar