tisdag 17 januari 2012

dag 5- en låt som påminner dig om någon

Janet Jackson- Together again


Bruce Springsteen- Waitin' on a sunny day


Macy Gray- I try


Paloma Faith- New York

Så jag har nu kommit fram till att det är fullständigt, alldeles, på tok för svårt att välja EN låt till varje tema. Det går inte. Jag får bara ångest över att jag inte valde någon annan eller att jag la till fler. Har fortfarande ångest över att jag inte skrev fler låtar som gjorde mig glad till exempel....

Men här är låtar som alltid påminner mig om speciella personer! Och snälla nu, jag skulle kunna hålla på i flera miljarder år. Jag skulle kunna ge er en låt som påminner mig om min 9:e klass, påminner mig om vänner, folk jag inte längre pratar med folk jag inte ens känner har ibland låtar! Fråga mig inte. Men här får ni ett smakprov, kan vi kalla det för! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar