söndag 1 januari 2012

I just came to say hello !!!!!


Hello alla!

Har ni läst om mitt nyår? How interesting. Kan berätta om dag- seg dag. Kommer man hem klockan sex är man inte särskilt sugen på livet förrän en bra bit in på eftermiddagen kan jag lova. Slog trögt upp ögonen lite efter sex, städade undan det sista från gårdagens middag med Sara, åt gårdagens efterrätt till frukost och chillade framfrö Sex and the City filmen. Riktigt fin dag. En dusch är väl i sin ordning och även om jag snart ska laga middag måste jag ändå borsta tänderna. 

Måndag imorgon och så börjadr 2012 på riktigt. 1 januari ser jag mer som en mellandag, inte riktigt 2011, inte riktigt 2012, man behöver inte bli nyttig riktigt än utan man kan njuta av den där bakis pizzan. Ikväll ska jag också ta det lugnt, som jag ju gjort hela dagen egentligen. Städa mitt rum kanske :(((((((( 

En sak jag tycker är rrrrrrrriktigt roligt nu med nytt år är att det på många ställen listas musik från 2011. Vilka var årets bästa låat, vilka spelades mest? Igen tänker jag då hur långt ett år egentligen är! "Wow, släpptes den här 2011? Det känns om en evighet sen den var ny!!"Släpptes Bruno Mars låten "Lazy Song" i år!?!?!?!?! Fattar ingenting. Och så tänker jag på låtar som gjorde mitt 2011. Typ Levels på studenten, Someone like you när jag var i Frankrike (och igen nu i USA), How to love när jag överraskade familjen i London, First love när jag var ledsen, Silvia när jag var i Schweiz, fattar ni, jag kan hålla på rätt länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar