söndag 6 januari 2013

Där hon oftast sitter


Där har ni 'na. Halvtaskig hållning, ett ben uppe på stolen, fundersam i blicken och högst koncentrerad på den mängd strunt hon läser på Internet. Där är hon- eder bloggare.

Som jag trivs här i mitt rum. Och min säng?????!?!?? Vi ska inte börja tala om hur gosigt det är med mina superspeciellt mysiga påslakan och det fluffiga täcket??! *gOoOoooS* Visserligen är det ju lite fram och tillbaka mellan mamma och pappa och visst suckar och stönar jag när det är dags att packa ner allting igen och flytta till nästa hus. Men det är ju det jag saknat, nu när jag bott i USA? Och det finns folk med betydligt större problem, att börja klaga för mycket på mitt problem skulle ge mig allvarlig ångest.

Det är sista kvällen innan Malin drar iväg till sina äventyr borta i Australien. Hon har ju också startat blogg nu! KLICKA precis där ja så kan ni läsa om allt hon har för sig. Åh usch mitt ömtåliga hjärta kommer brista i bitar när jag vinkar adjö till henne på flygplatsen. Och hennes rum kommer bara hånskratta åt mig och hennes frånvaro eka i hela huset. Nej jag fixar inte mer nu, det är tur att jag har några timmar till med henne! Min älskade lillasyster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar