tisdag 1 januari 2013

Dagen efter då 2012 blev 2013

GOTT NYT ÅR TILL HELA VIDA VÄRLDEN!! Tänka sig att 2012 blev till 2013 efter allt snack om att jorden skulle gå under i december? Vilka hjältar vi är som alla överlevde och klarade oss utan större skador :')))


Gäspig och sömnig framför Macen i sängen. Jaaaa det var min första kväll i det nya året. Men ni förstår jag lider inte av någon bakfylla eller minnesluckor, eller borttappade värdesaker eller ömma fötter efter för mycket dansande. För en annan jobbade ju hela nyår! Jag vill inte tråka ut er men kan säga att tyck inte synd om mig, jag hade skitkul på jobb (på riktigt!) och kan ta igen den fest jag missade en annan gång.

Såååå med det sagt, hade ni alla det bra? Firade ni med raketer och god mat och bubbel? Hela hushållet har gått på väldigt lågvarv, det kan ha gjorts kanske max 2 vettiga saker sen jag kom hem från jobb i eftermiddags:

- Ätit chips
- Lagat hamburgare till middag

Vad mer kan man begära den 1 januari?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar