söndag 30 december 2012

Exakt i detta tillfälle


Hahahaha exakt på pricken såhär sitter jag och ser ut nu. Och med skitiga strumpor dessutom. Och den framtida bakgrunden till mina Photobooth- foton. OCH med betydligt kortare hår! Anna, frisör och även goda vän, kom över och klippte mig idag. Det var väl lika bra att bara få bort allt det där slitna håret? "Har du färgat håret mycket i USA eller?" Heeeheehee mycket till min mammas förfäran- JA.

Men jag vill ju ha rött hår nu?!!?!! Och sen satt jag och avundade Annas c00la stil och undrade varför inte jag inte är jäkligt skicklig på snygga kläder och smycken, och hur man ser ut som Gud istället för Gollum? Nästa år. Kanske nästa år.

Nog om dagens bekymmer. Jag har ju funderat hit och dit och här och där angående hur jag ska göra med bloggen, det händer liksom inte så mycket här längre? Men jag ska satan se till att blåsa lite nytt liv här inne! Om det så ska bli mitt nyårslöfte så ska jag fortsätta leverera top notch skitsnack, because I can!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar