fredag 7 december 2012

Det sjuuuuukaste


Pappa frågade mig häromdagen hur jag skulle göra med bloggen.... Om det var dags att ta ett bittert farväl? Jag har inget riktigt svar på frågan. Jag behåller den en stund till och skriver lite då och då. Ventilerar sånt jag inte vill/vågar skriva på mer *allmäna* Internetsajter. Typ som att:

JAG ÄR SJUUUUK. Och jag vill att någon ska komma och skämma bort mig och ta hand om mig. *hOsThOOOooSt* hallå hör ni inte hur hest jag pratar?! Ja jag tigger lite uppmärksamhet. Men på något fånigt sätt känner jag mig inte dum som gör det här. Detta är ju MIN blogg :):):):):):)

Men jag ska dra mig ur min sjuk-koma och fräscha till mig lite. Tror inte mitt sällskap för dagen skulle uppskatta om jag kom klädd som en slempropp med sjuk morgonfrilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar