söndag 2 december 2012

Do you think about be now and then? I'm coming home again

Åh fy bävelen vad taskig jag är!!! Skriver att jag har en hemlis, FÖRSVINNER, och säger inte vad min hemlis var!!!

Avslöjande:

JAG SKA HEEEEEEEM!! Ja ni läste rätt. Jag har flyttat tillbaka till the Sverige.

Kanske har ni redan misstänkt att det var något lurt? Av ingen som helst anledning bestämde jag mig för att det skulle vara roligare att *överraska alla* och inte säga något. Well.... surprise!!

New York City ville inte som jag ville. Värdmami och värdpapi var världens bästa och lät mig bo hos dem så länge som de gjorde. Jobbet på café gick ju, men bara i ett par veckor. Vi kom bara inte överens och att jag inte kunde hitta boende jag hade råd med i City gjorde ju inte saken bättre. Sen slog ju stormen Sandy till och kaozade till allt. Så jag tog beslutet att säga upp mig och dra hem. Hitta jobb någonstans här och tjäna ihop lite pengar för att sedan ge USA en andra chans senare. New York försvinner ju ingenstans!

Så ja.... nu är jag hemma! Jag hade ju inte så mycket att göra i slutet, märktes det eller? HeheHEHEHEEHeHEEHe men till mitt försvar så la jag ner rätt mycket tid på att packa och fixa och ha mig och det ville jag ju inte skriva! Det skulle ju paja hemlisen! Min iPhone är jag fortfarande förälskad i men då mobilen fortfarande var låst (!!!!!) så kommer det ta lite längre tid att få den till en fullt fungerande telefon. Nåväl, tacka tusen att snubben jag köpte den av hjälper till så mycket som han gör.

Det känns rätt skönt att vara hemma. Givetvis är jag rätt knäckt över att ha lämnat City som jag älskade så mycket men just nu var detta ett beslut jag var tvungen att ta. Som sagt, jag kan alltid komma tillbaka. Och det är rätt gosigt att vara hemma hos mamma och pappa och alla syskon och halvföräldrar och allt vad det är. Och alla mina kåmpizar.



Och mina käraste som kom och överraskade!! På flygplatsen möttes jag inte bara av Malin, men också av Olivia och Erik!!!! Stod och grät och kramades och kroppen bara skakade av glädje och all love. Sen kommer jag hem, fortfarande helt hype av flygplats-överraskningen, och vem gömmer sig inte i köket om inte ett helt gäng med mina tjejer!! Lät typ såhär "AAAAAAAAAAAAAAHHHH" och hoppade upp och ner. Helt sjukt underbart! Mina kompisar! Som min syster samlat ihop för att överraska mig! Blir ju tårögd av all kärlek <3<3<3


Peace. I'm home



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar