måndag 3 december 2012

Det är jag som är halsen


Hej. Dricker te och *lindrar halsont* Koppen är lika stor som mitt huvud och det är tung att bära på. 

Alltså WWWRRRRAAAAAAHHHH min haaaaaaals! Maj gaaaad. För det första vaknade jag imorse med en sån vidrig törst. Trodde jag skulle kollapsa de få metrarna till badrummet men klarade mig. Phew. Väl där, för att böja sig över kranen och ta en slurk vatten så sved halsen något så innerligt! Stod nästan och bölade av ren smärta. Tänkte "vafan är det här nu då?!" och insåg snabbt att halsont= obegränsat med glass. Alles OK då ju. Men först ska jag ju kurera med lite te och det är så fruktansvärt mysigt. Det känns som att den varma drycken är som balsam för halsen och den gosiga känslan när man känner teet rinna ner. Finns det något sätt att dricka te långsamt utan att det blir kallt?

Två övriga saker:
1. Igår hämtade jag min syster i Malmö efter hennes jobb. Som "tack-för-att-du-hämtar-mig" köpte systerskrället en KEBABTALLRIK. Man baah likzåm ":O !!!!?!?!?!! <3<3<3<3"

2. Drömde att min iPhone tillhört gamla terrorister och nu skulle de jaga den som köpt den? Minns att jag gömde mig på Malta (av alla ställen?) eftersom "där kan inga andra kungligheter komma in i landet, bara vanligt folk" Okeeej så terroristen som hade min iPhone innan var kung också. Logiskt :):):):):):):)):):):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar