tisdag 24 april 2012

man vet att det kommer bli en lång vecka när man längtar efter helgen på en måndagkväll

Men liksom hej va. Uppe på mitt rum och tar det lilla lugna efter att ha spelat sällskapsspel med Matteo hur länge som helst! Värdmami har en jobbkompis som är här på besök, han har varit här en gång tidigare och är verkligen världens roligaste! Så tillsammans spelade vi 3 ett spel som tog så jäkla lång tid! Man skulle rulla tärningar och dra olika kort och hålla på men gissa vem som vann tillslut då? JAG. Så då var det värt att det tog så lång tid.

Har längtat hela dagen efter att få krypa ner i Sköna Gröna och kolla på film och få sova lite till. Trodde ju att det var ett skämt när klockan ringde imorse, men nu är det så äntligen dags för filmtittande. Sitter redan och planerar helgen med Alisa. Fast jag längtar nog mest efter söndagkväll för då har jag blivit lovad min gudomliga thairestaurang till middag. Inge mera sushi nu på ett tag, på riktigt! Är fortfarande mätt från igår och mår illa vid tanken på en California Roll.


Hahahahhhhahahhhahahaha viker mig av skratt varje gång jag ser denna bild. 
Det är oftast så det blir. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar